Kampanja pod sloganom “Ruralno, održivo, domaćinski” pod pokroviteljstvom mert danas je završena u Kolašinu dodjelom nagrada i sajmom domaćih proizvoda

Kampanja pod sloganom “Ruralno, održivo, domaćinski” pod pokroviteljstvom mert danas je završena u Kolašinu dodjelom nagrada i sajmom domaćih proizvoda.

Tom prilikom prisutne je pozdravio i  predsjednik opštine Vladimir Martinović ističući  da bi ruralni turizam mogao da se razvija i postane okosnica održivog razvoja kako naše tako i svake druge opštine mora se imati u vidu: vrijednost očuvane prirode za razvoj ruralnih područja, značaj autentičnosti prostora za razvoj ruralnog turizma, uloga lokalnog stanovništva u uređenju, izgledu i razvoju ruralnih destinacija, učešće lokalne zajednice u politici razvoja turističke destinacije ruralnog turizma.

Ovaj održivi vid turizma doprinosi održivom razvoju države, zaustavlja proces depopulacije sela, doprinosi razvoju organske poljoprivrede, čuva prirodno okruženje, povećava prihode seoskog stanovništva, sprečava starenje sela, stvara mogućnost zapošljavanja, razvija infrasturkturu i što je najbitnije čuva selo.