Sekretarijat za finansije, imovinu i ekonomski razvoj
Vuk Vuković - V.D Sekretara
tel:
e-mail: kolasin.privreda@gmail.com
Zahtjevi i obrasci
Poreski obrasci
Obrazac PPČD KL – Prijava za utvrđivanje članskog doprinosa
Obrazac OPP-ND – Prijava za obračun prireza porezu na dohodak fizičkih lica
Obrazac PP1 – poreska prijava za utvrđivanje poreza na nepokretnost – fizička lica
Obrazac PPN2 – poreska prijava za utvrđivanje poreza na nepokretnost – pravna lica
Obrasci za preduzetništvo
Obrasci za turizam
Obrazac za kategorizaciju privatnog smještaja
Zahtjev za ovjeru knjige žalbi
Zahtjev za određivanje kategorije restorana
Zahtjev za izdavanje odobrenja za obavljanje pružanja usluga Rent-A-Car
Zahtjev za izdavanje odobrenja za iznajmljivanje motora, bicikala i dr.
Zahtjev za izdavanje odobrenja za rafting i splavarenje
Zahtjev za odobrenje turističke djelatnosti za sportsko rekreativne i avanturističke aktivnosti
Zahtjev za izdavanje odobrenja za prijavu turističkih usluga u seoskom turizmu
Rješenje o ispunjenju minmalnih tehničkih uslova
Zahtjev za izdavanje odobrenja za obavljanje ugostiteljske djelatnosti
Zahtjev za izdavanje odobrenja za ostale turističke ponude (golf turizam, lovni, ribolovni i dr.)
Zahtjev za izdavanje odobrenja za pružanje ugostiteljskih usluga u domaćinstvima
Zahtjev za ovjeru knjige gostiju
Sekretarijat za finansije, imovinu i ekonomski razvoj vrši poslove uprave koji se odnose na:
- Pripremanje, planiranje, izradu i izvršenje budžeta Opštine;
- Dostavljanje podataka nadležnim organima o prihodima, izdacima, budžetskom zaduženju, neizmirenim obavezama, nepokretnim i pokretnim stvarima sa kojima raspolaže Opština;
- Izvršavanje plaćanja po zahtjevu potrošačkih jedinica;
- Vođenje glavne knjige trezora;
- Upravljanje raspoloživim novčanim sredstvima na konsolidovanom računu trezora;
- Vođenje evidencije i upravljanje dugom Opštine;
- Pripremu završnog računa budžeta Opštine;
- Utvrđivanje, naplatu i kontrolu lokalnih javnih prihoda;
- Vođenje registra poreskih obveznika;
- Učestvovanje u izradi propisa koji se uređuje sistem lokalnih javnih prihoda;
- Prijem i obradu svih poreskih prijava poreskih obveznika;
- Vođenje poreskog knjigovodstva;
- Poresku kontrolu;
- Redovnu i prinudnu naplatu poreza ;
- Izradu propisa koji se odnose na raspolaganje imovinom Opštine;
- Pripremu pojedinačnih odluka i ugovora za predsjednika Opštine i skupštinu koji se tiču raspolaganja imovinom Opštine;
- Vođenje jedinstvene evidencije imovine Opštine, u skladu sa zakonom;
- Racionalno i namjensko korišćenje i upravljanje imovinom Opštine;
- Upis prava na nepokretnostima, eksproprijaciju, parcelaciju, razgraničenje i druge upravne poslove u vezi sa imovinskim pravima Opštine;
- Zaštitu imovinskih prava Opštine pred sudom i drugim organima u skladu sa zakonom;
- Pokretanje postupka prodaje i davanja u zakup nepokretnih stvari i drugih dobara kojima raspolaže Opština;
- Pripremu predloga ugovora o prodaji, razmjeni, zakupu, uspostavljanju hipoteke ili fiducije i sl, zaključivanje tih ugovora kada je posebno ovlašćena i praćenje njihove realizacije;
- Razvoj preduzetništva, unapređenje poslovnog ambijenta, podsticanje otvaranja novih radnih mjesta i zapošljavanja;
- Utvrđivanje ispunjenosti uslova za tehničku opremljenost poslovnih prostora i izdavanje odobrenja za obavljanje, odnosno rješenja o prestanku obavljanja djelatnosti;
- Podsticajne mjere u oblasti poljoprivrede, ruralnog razvoja, zanatstva, turizma, ugostiteljstva i dr.;
- Rješavanje o upisu i vođenje registra poljoprivrednih proizvođača;
- Dostavu podataka o privrednim subjektima nadležnom organu radi upisa u Centralni turistički registar
- pripremu propisa iz nadležnosti Sekretarijata i praćenje njihovog sprovođenja;
- pripremu izvještaja o postupanju u upravnim stvarima iz svoje nadležnosti;
- pripremu izvještaja o stanju u oblasti,kao i pripremu informativnih i drugih stručnih materijala za Skupštinu, predsjednika Opštine i organe uprave iz svog djelokruga;
- upravni postupak za slobodan pristup informacijama iz svog djelokruga;
- druge poslove iz svog djelokruga, u skladu sa zakonom i drugim propisima.